Semināra norises datums tiks precizēts.
Digitālā vide sniedz plašas efektivitātes novērtēšanas iespējas. Taču kā izmantot šos datus savā labā, lai neapjuktu? Šajā seminārā tiks apskatīta kvantitatīvā un kvalitatīvā analītika, instrumenti un metodes, kas palīdzēs novērtēt mārketinga un komunikācijas efektivitāti un to, kā to uzlabot. Aplūkosim dažādus datu veidus – sākot no tirgus izpētes un beidzot ar voice of customer. Pētīsim dažādas datu ieguves metodes – kā brīvi pieejamas, tā dažādus maksas rīkus. Aplūkosim arī piemērus, kā analītikas datus iespējams praktiski pielietot ikdienā nodrošinot mārketinga efektivitāti un uzlabojumus lapā, kā arī, izmantojot case study, uzzināsim to,cik būtiskas un niansētas lietas var uzzināt ar datu palīdzību.
Seminārs paredzēts mārketinga vadītājiem, zīmolu vadītājiem, komunikācijas vadītājiem un mārketinga speciālistiem, kuru atbildības laukā ir plaša spektra komunikācijas kanāli.
Tēmas:
- Klientu dati (Customer data)
- Tirgus izpēte (Market reserach)
- Konkurentu izpēte (Competition)
- Kampaņu mērījumi (Marketings metrics)
- Darbības mājas lapā (Interactions)
- Pārdošanas dati (Sales & transactions)
- Dati par izvēlēm un interesēm (Preferences & interests)
- Klientu aptaujas (Voice of customer)
Dalības maksa:
45 EUR + PVN
Pasniedz:

Kristaps Kalniņš
Frank by Inspired vadītājs
“Digitālā transformācija” šobrīd ir viens no augstāk plīvojošajiem karogiem teju katrā uzņēmumā. “Gribam būt moderni” šodien nozīmē “gribam būt digitāli”, taču kā neapjukt milzīgajā iespēju, rīku, taktiku un aģentūru piedāvājumu mežā? Es uzskatu, ka fokusējoties uz cilvēkiem – cenšoties viņus izprast kā skaitliski, tā emocionāli – mēs iegūstam atslēgu tam, kā izmantot digitālo vidi savā labā. Nav runa par spožāko mašīnu (lasīt- kārtējo bezjēdzīgo digitālā mārketinga rīku), bet gan par to, ko gribam pateikt un kam. Ja spēsim skatīties uz savu komunikāciju aiz striktām kanālu un “šis ir stāsts par manu uzņēmumu” robežām, panāksim vēlamo rezultātu.”
Kristaps Kalniņš ar digitālo mārketingu strādā jau vairāk kā 7 gadus un šobrīd vada iespējams atklātāko digitālā mārketinga aģentūru “Frank by Inspired”. Savā ikdienā gājis cauri visam, kas saistīts ar digitālo vidi – kampaņu plānošanai un optimizēšanai, analīzei, radošo projektu vadībai un stratēģiskajai plānošanai. Strādājis ar tādiem zīmoliem Tele2, Credit24, L’Oreal, BTA, Latvijas Radio, Lattelecom, Citadele un daudziem citiem. Ikdienā dzīvo internetā, lasa internetu un turpina mācīties internetu, bet brīvdienās iet mežā.