Lekciju skaits – 13.
Kurss domāts optimālu komunikācijas kanālu mix izvēlei, atbilstoši zīmola mērķiem un budžetiem. Ierobežotu naudas resursu gadījumā svarīgi turpināt zīmola komunikāciju pat tad, ja mārketinga budžets tiek samazināts. Šādos gadījumos svarīgi izvērtēt katra kanāla iespējas, atbilstību zīmola ziņai kā arī meklēt jaunus komunikācijas veidus gadījumos, kad budžets nepietiek klasiskai reklāmai.
- Pamata literatūra – «Marketing Communications»
- Kurss paredzēts:
- mārketinga vadītājiem, kas vēlas apkopot vai atjaunot zināšanas par mārketinga procesa gala fāzi – komunikāciju;
- komunikācijas speciālistiem, lai iegūtu pārskatu par mārketinga komunikāciju un, iespējams, atrastu iedvesmu un jaunu pieeju darbam ar komunikāciju;
- mārketinga speciālistiem, kuri nesen ir sākuši darboties nozarē.
- Tēmu saraksts:
- Integrētā mārketinga komunikācija un komunikācijas veidi. Komunikācijas kanālu novērtējums.
- Kā darbojas mārketinga komunikācija.
- Patērētāju uzvedība.
- Mārketinga komunikācijas plānošana: mērķa grupas un mērķi.
- Budžets – tā plānošana un resursu sadale.
- Mārketinga komunikācijas novērtēšana un pētījumi.
- Zīmološana.
- Reklāma: reklāmas loma komunikācijā, formas un stratēģija.
- Sabiedriskās attiecības, sponsorēšana.
- Tiešais mārketings un pārdošana. Izstādes.
- Zīmola aktivizēšana tirdzniecības vietā (trade marketings).
- Mediju plānošana: principi un prakse.
- Digitālie un interaktīvie mediji.
- Dalības maksa:
- 28 EUR + PVN par lekciju (~112 EUR + PVN mēnesī)
- Atlaides:
- 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem;
- 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.
Pasniedz:

Inese Vētra
Pasniedzēja, "Aldaris" Baltijas zīmolu vadītāja
Pasniedz mārketinga komunikācijas plānu (integrētā mārketinga komunikācija) un mārketinga pamatus.
“Ar komunikāciju mēs saskaramies katru dienu un pat personiskajā dzīvē mēs izmantojam žurnālos, internetā sniegtos padomus un ieteiktos līdzekļus, lai veidotu un uzlabotu savu tēlu, ko vēlamies nodot apkārtējiem cilvēkiem, darba devējiem, klientiem, pretējam dzimumam. Attiecībā uz mārketinga komunikāciju, tad noteikumi tie paši – tam kā zīmols izskatās, runā, izturas, jābūt vienotam, lai auditorija ziņu un zīmolu, saprastu un uztvertu tā, kā bijām vēlējušies. Bet šajā gadījumā auditorija ir nevis viens vai pāris cilvēku, bet simti, tūkstoši, miljoni un mārketinga vadītāji ikdienā nepārtraukti sastopas ar izaicinājumiem, jo reklāmas aktivitātēm jābūt saskaņā ar stratēģisko vadību un mārketinga plānu, ir jāspēj pareizi kombinēt un pielietot mārketinga komunikācijas instrumentus, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma mērķus un radītu papildus vērtību zīmolam. Man ir laimējies, ka piedzīvojumu kāri man ir izdevies apmierināt arī mārketingā, jo pateicoties zvaigznēm un veiksmei, man ir bijusi iespēja eksperimentēt un praksē izmēģināt daudzus no mārketinga komunikācijas līdzekļiem, kā arī redzēt to rezultātus. Gribētos teikt, ka dzīvē esmu izdzīvojusi veselu grāmatu par produktu dzīves cikliem un komunikācijas veidiem un turpinu izbaudīt atklāt jaunas nodaļas, tāpēc priecājos, ka man ir iespēja dalīties ne tikai ar tiem piemēriem, ko var izlasīt grāmatās, bet arī ar tiem, ko esmu redzējusi un izdzīvojusi.”
Inese Vētra mārketingā darbojas jau 10 gadus – bijusi ilggadēja Pica Lulū zīmola virzītāja un šobrīd strādā A/S Aldaris kā Baltijas zīmolu vadītāja. Mārketingu, sabiedriskās attiecības un komunikāciju apguvusi gan akadēmiski, gan praksē. Papildus ikdienas darbam, dalījusies ar pieredzi konferencēs, semināros un izcīnījusi tiesības doties uz ASV, lai paskatītos uz mārketingu ar citām acīm.