Lekciju skaits – 13.

Lekcijas notiek pirmdienās plkst.18.30-20.00, sākot no 5.oktobra.

Kurss domāts optimālu komunikācijas kanālu mix izvēlei, atbilstoši zīmola mērķiem un budžetiem. Ierobežotu naudas resursu gadījumā svarīgi turpināt zīmola komunikāciju pat tad, ja mārketinga budžets tiek samazināts. Šādos gadījumos svarīgi izvērtēt katra kanāla iespējas, atbilstību zīmola ziņai kā arī meklēt jaunus komunikācijas veidus gadījumos, kad budžets nepietiek klasiskai reklāmai.

 

  • Kurss paredzēts:
    • mārketinga vadītājiem, kas vēlas apkopot vai atjaunot zināšanas par mārketinga procesa gala fāzi – komunikāciju;
    • komunikācijas speciālistiem, lai iegūtu pārskatu par mārketinga komunikāciju un, iespējams, atrastu iedvesmu un jaunu pieeju darbam ar komunikāciju;
    • mārketinga speciālistiem, kuri nesen ir sākuši darboties nozarē.
  • Tēmu saraksts:
  1. Integrētās mārketinga komunikācijas un komunikāciju veidi. Komunikācijas kanālu novērtējums.
  2. Kā darbojas mārketinga komunikācijas.
  3. Patērētāju uzvedība.
  4. Mārketinga komunikācijas plānošana: mērķa grupas un mērķi.
  5. Budžets – tā plānošana un resursu sadale.
  6. Mārketinga komunikācijas novērtēšana un pētījumi.
  7. Zīmološana.
  8. Reklāma: reklāmas loma komunikācijā, formas un stratēģija.
  9. Sabiedriskās attiecības, sponsorēšana.
  10. Tiešais mārketings un pārdošana. Izstādes.
  11. Zīmola aktivizēšana tirdzniecības vietā (trade marketings).
  12. Mediju plānošana: principi un prakse.
  13. Digitālie un interaktīvie mediji.
  • Dalības maksa:
    • 28 EUR + PVN par lekciju (~112 EUR + PVN mēnesī)
    • Atlaides:
      • 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem;
      • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

    Pieteikšanās šeit.