Seminārs notiks trešdien, 2020.gada 10.jūnijā, plkst.18.30-20.00. Klātienē un tiešsaistē.

Patērētāja ceļš līdz lēmumam par kāda produkta/pakalpojuma pirkšanu var būt no dažām minūtēm, līdz pat mēnešiem ilgam izpētes procesam (Consumer Journey). Kā un kurā brīdī vislabāk uzrunāt cilvēku ar online reklāmu? Ko gaidīt no kampaņas rezultātiem un kā nevilties tajos? Kas ir labākās reklāmas pirkšanas platformas un vai izvēlēties  vienu, vai izmantot visas? Kā visprecīzāk uzrunāt noteiktu auditorijas daļu? Uz šiem un vēl detalizētākiem jautājumiem palīdzēsim rast atbildes seminārā “Pirktās reklāmas iespējas online medijos”.

Seminārs paredzēts mārketinga vadītājiem, zīmolu vadītājiem, komunikācijas vadītājiem, kuri strādā uzņēmumos, kam svarīga komunikācija visos Consumer Journey posmos, un mārketinga speciālistiem uzņēmumos ar aktīvu online komunikāciju.

Tēmas:

  • Consumer Journey posmi un online reklāmas loma tajos
  • Kā izvēlēties piemērotāko online reklāmas risinājumu, atkarībā no biznesa mērķa
  • Dažādas pirktās reklāmas iespējas un platformas. Starptautiski mediji vs. lokālie mediji
  • Targetinga iespējas, lai precīzāk uzrunātu auditoriju
  • Kampaņas rezultātu izvērtēšana


Semināru vadīs: Ieva Cimermane, mediju aģentūras “Inspired” projektu direktore.

Dalības maksa:
40 EUR + PVN 

Pasniedz:

Ieva Cimermane

Ieva Cimermane

mediju aģentūras "Inspired" projektu direktore