Lekciju skaits – 10
Lekcijas norises laiks tiks paziņots.
Lekcijas ir paredzētas jaunajiem uzņēmējiem, kuri digitālā mārketinga teoriju vēlas papildināt ar praktiskām digitālā mārketinga zināšanām. Kursa laikā būs iespējams pašiem izveidot savu mājaslapu un lekciju kursa beigās uzsākt produktu vai pakalpojumu pārdošanu internetā.
- Kurss paredzēts:
- mazu un vidēju uzņēmumu vadītājiem, lai izprastu digitālā mārketinga procesus un veiktu pirmās reālās darbības internetā, digitālā mārketinga uzsākšanai;
- studentiem, kuriem ir interese par digitālā mārketinga procesiem, bez praktiskas pieredzes digitālajā mārketingā.
- Lekciju saraksts:
- Digitālā mārketinga kanāli, dažādu paņēmienu kopīgais un atšķirīgais – mārketinga tirgus aina
- Uzņēmuma domēna reģistrācija, uzņēmuma e-pasta reģistrācija, izveidošana (Google produkti) .
- Uzņēmuma mājaslapas platformas izvēle, uzstādīšana, pamatinformācijas ievade un noformējums.
- Saturs: Mājaslapa, sociālās platformas, reklāmas materiāli.
- E-veikals – noteikumi, platformas, piegāde, maksājumu pieņemšana.
- Google Tag Manager, Google Analytics un citi analītikas rīki mājaslapai, papildinājumi
- Epasta mārketings saziņai ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.
- Sociālās platformas- ko darīt, ko nedarīt, ko mērīt.
- Google Adwords: parādīties potenciālajiem klientiem kā pirmajam.
- Facebook Ads: miljards potenciālo klientu sasniegšana, Facebook pixel.
- Dalības maksa:
- 28 EUR + PVN par lekciju (~112 EUR + PVN mēnesī).
- Atlaides:
- 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem;
- 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.
Pasniedz:

Māris Antons
“Digitālais mārketings ir jauna disciplīna, kurai vēl daudz jāmācās no tradicionālajiem kaimiņiem – lai arī ir daudzi jauni komunikācijas kanāli, daudz kas ir pārnesams no jau desmitiem gadu uzkrātajām zināšanām citos medijos. ”
Māris ar digitālo komunikāciju un mārketingu strādā no 2011.gada un kopš tā laika ir mācījies un audzis kopā ar nozari Latvijā un pasaulē. Sākotnēji veidojis saturu dažādiem klientiem sociālajās platformās, kam ar laiku pievienojušies uzdevumi dažādu web projektu izstrādē, reklamēšanā un interneta veikala vadībā. Strādājis vairākās digitālās aģentūrās, mediju aģentūrā, e-komercijā un performances mārketinga aģentūrā. Ar izcilību pabeidzis arī LADC reklāmas skolu. Šobrīd vada digitālo kanālu menedžmenta aģentūru.
“Digitālo komunikāciju un mārketingu esmu apguvis pašmācības ceļā lasot, strādājot ar profesionāļiem un pārbaudot lietas uz savas ādas. Neesmu apguvis teoriju augstskolā, tāpēc kaut kādas lietas varbūt esmu apguvis ne efektīvākajos veidos, toties izkodis līdz kaulam.”
Praktiskā un kritiskā pieeja digitālajam mārketingam ir tā, kas atšķir Māri no optimisma pārņemtās digitālā mārketinga pasaules. Tas ir nolasāms arī viņa blogā, kas veltīts digitālajai pasaulei. Arvien lielāka daļa mārketinga resursu uzņēmumos tiek atvēlēti digitālajiem kanāliem, kas ir pilnīgi normāli, bet tajā pašā laikā liela daļa šo resursu tiek iztērēti nelietderīgi, jo sekojot trendiem, modei un haipam dažkārt gadās aizmirst par galveno.
“Digitālais mārketings ir vienkāršs. Tikai nedrīkst ticēt nevienam, izņemot savus datus.”