Semināra norises datums tiks precizēts.
Satura mārketings šodien vairs nav tikai regulāri ieraksti sociālajos tīklos – tas ir viss, sākot no blogiem un sociālajiem tīkliem, beidzot ar satura radīšanu dažādos formātos – audio, video, infografiki, animācijas, whitepapers u.c. Šajā seminārā tiks apskatītas satura mārketinga tendences un pamatstratēģijas. Īpaša uzmanība tiks pievērta saturam (dažādu formu) populārākajos sociālajos tīklos, apskatīti sociālo tīklu lietošanas paradumi.
Seminārs paredzēts:
mārketinga vadītājiem, zīmolu vadītājiem, komunikācijas vadītājiem, mārketinga speciālistiem uzņēmumos ar aktīvu online komunikāciju, kā arī citiem, kam ir saskare un interese par satura mārketingu.
Tēmas:
- Satura mārketings – veidi un formas
- Kā saprast, kāds saturs nepieciešams manam klientam?
- Satura mārketings digitālajā vidē
- Satura mārketings sociālajos medijos
- Cross-content
Dalības maksa:
- 45 EUR + PVN
- Atlaides:
- 15% atlaide LADC, LRA, LMPA biedriem;
- 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena
uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.
Pasniedz Lelde Dālmane, “Cathbox” satura mārketinga vadītāja