Semināra norises datums tiks precizēts.

Satura mārketings šodien vairs nav tikai regulāri ieraksti sociālajos tīklos – tas ir viss, sākot no blogiem un sociālajiem tīkliem, beidzot ar satura radīšanu dažādos formātos – audio, video, infografiki, animācijas, whitepapers u.c.  Šajā seminārā tiks apskatītas satura mārketinga tendences un pamatstratēģijas. Īpaša uzmanība tiks pievērta saturam (dažādu formu) populārākajos sociālajos tīklos, apskatīti sociālo tīklu lietošanas paradumi.

Seminārs paredzēts: 

mārketinga vadītājiem, zīmolu vadītājiem, komunikācijas vadītājiem, mārketinga speciālistiem uzņēmumos ar aktīvu online komunikāciju, kā arī citiem, kam ir saskare un interese par satura mārketingu.

Tēmas:

  • Satura mārketings – veidi un formas
  • Kā saprast, kāds saturs nepieciešams manam klientam?
  • Satura mārketings digitālajā vidē
  • Satura mārketings sociālajos medijos
  • Cross-content

Dalības maksa:

  • 45 EUR + PVN
  • Atlaides:
    • 15% atlaide LADC, LRA, LMPA biedriem;
    • 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena
      uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.

Pasniedz Lelde Dālmane, “Cathbox” satura mārketinga vadītāja