Lekciju skaits – 4.
Kursa norises datums tiks paziņots.
- Kursa laikā lekciju dalībnieki iemācīsies, kā veidot skaidru stāstu un pārdoties spējīgu ziņojumu, saredzot, kas ir īstā mērķauditorija, un pielietot praktiskus rīkus, lai objektīvi izvērtētu sevi un konkurentus.
- Kurss paredzēts jaunajiem uzņēmējiem, mazajiem uzņēmumiem, startupiem, tiem, kas meklē jaunas idejas un veidus, kā vēl labāk uzrunāt klientus un patērētājus, jaunu produktu un projektu ieviesējiem un virzītājiem tirgū.
Lekciju saraksts:
- LEKCIJA
- Mans stāsts – kā tas, ko dzird citi sakrīt ar to, ko vēlos, lai sadzird;
- Kāpēc es daru vai vēlos darīt tieši šo;
- Mindsets: uz klientu orientēta domāšana – perspektīva “From IN out” vs “From OUT in”.
- LEKCIJA
- 3 galvenie argumenti, par kuriem jādomā identitātes veidošanas posmā;
- Apzinies savu mērķauditoriju: Atšķirība starp maksātāju un gala patērētāju, un kā domāt vienlaicīgi vairākos līmeņos.
- LEKCIJA
- Apzinies savu mērķauditoriju: mērķauditorijas izpēte, klienta emocionālais portrets;
- Formula 3+3+3.
- LEKCIJA
- Efektīva pārdošanas ziņojuma veidošana potenciālajiem klientiem;
- Klienta pieredze – iejusties klienta ādā;
- Uzņēmumu/produktu prezentācija izmantojot formulu 3+3+3.
Dalības maksa:
- 28 EUR + PVN par lekciju (112 EUR + PVN pilns kurss)
- Atlaides:
- 15% atlaide LADC, LRA un LMPA biedriem,
- 20% atlaide katram papildu dalībniekam, ja no viena uzņēmuma lekcijas apmeklē divi vai vairāk dalībnieki.
Pasniedz:

Diāna Silarāja
“Pozitīvisms, enerģija un profesionālisms – tie ir 3 vārdi, kas raksturo mani vislabāk!”
Diāna Silarāja ir klientu apkalpošanas un pārdošanas profesionāle, izaugsmes un komandu trenere, klientu pieredzes (CX) radīšanas, analīzes un izvērtējuma speciāliste ar 15 gadu pieredzi B2B , B2C pārdošanā un starptautisku pieredzi tūrisma nozarē (Grieķija, Dominikānas Republika, Ķīna). Diāna sekmīgi vadījusi pārdošanas komandas, kā arī piedalījusies zīmolu vadības, pozicionēšanas, mārketinga un biznesa stratēģiju izstrādes un realizēšanas projektos sadarbībā ar Norvēģijas, Dānijas, Latvijas un Igaunijas ražotājiem/pārstāvjiem un mazumtirdzniecības tīkliem. Lektore “HOTEL SCHOOL” Viesnīcu biznesa koledžā, kur pašlaik pasniedz kursus: Managing the CX un Hospitality Consumer Behavior and Insight. Pēdējo pāris gadu laikā Diāna vadījusi vairāk kā 30 dažādus apmācību treniņus komandām tādos uzņēmumos kā “Airbaltic”, “Paroc”,”Avalon viesnīca”, “TIC Rīga”, BN “Kurši”, Tūrisma aģentūra “Kolumbs”, AS Latvenergo u.c.